marți, 30 martie 2010

Cuvânt către neserioşi

Nu de curând am avut privilegiul să mi se întoarcă un colet nu o singură dată, ci de două ori (bineînţeles dupa ce l-am şi trimis de două ori). Raţiunea în spatele căreia am trimis acel colet şi a doua oară a fost faptul că distinsa domnişoară a pretins prima dată că, în toate cele 10 zile de şedere a coletului la poştă, nu a primit nici măcar o singură înştiinţare şi nici nu l-a putut ridica cu buletinul. Da, e just, întregul univers a conspirat împotriva puternicei ei voinţe de a avea cerceii. Şi uite-aşa am trimis coletul a doua oară, nici măcar cu taxele suplimentare pe care le-am plătit, doar ce naiba, shit happens, şi se poate întâmpla oricui. Nu cred că e nevoie să mai spun că domnişoara a dispărut în mod bizar şi irevocabil, iar coletul s-a întors. A doua oară.

Oameni buni, NU comandaţi ceva dacă nu sunteţi siguri că vreţi acel ceva. Chiar nu înţeleg sensul ascuns al acţiunilor de acest gen. "Hmm, comand asta acum că mă încântă ideea de a avea aşa ceva, dar mă mai gândesc eu dacă merită să fac efortul să mă deplasez până la poştă timp de zece zile mari şi late". Nu e vorba doar de bani aici, ci de faptul că e o bătaie de joc la adresa celui care a muncit pentru cerceii respectivi (în cazul meu) şi care s-a chinuit să împacheteze frumuşel coletul (nu care cumva să ajungă vătămaţi la destinaţie), să meargă până la poştă, eventual să facă o mică reducere, totul ca să fie mulţumit clientul.

Deocamdată nu mă aventurez în redactarea de liste negre, e prima oară când mă lovesc de o asemenea situaţie şi aş vrea să cred că a fost un accident (foarte nefericit). Ştiu că poate sunt naivă crezând că ticăloşenia oamenilor nu poate lua o asemenea anvergură şi pentru mine uneori e de ajuns un singur "scuză-mă" spus sincer pentru a atenua cu mult dezamăgirea şi supărarea cauzate în urma faptelor lipsite de orice scrupule. Dar, dacă am să mai am aceeaşi bucurie de a primi colete înapoi, sigur, voi redacta şi o listă cât se poate de neagră.

Un comentariu:

  1. Cu siguranta e nevoie de o lista neagra si un avans (cea mai buna metoda ;) daca vrei sa nu mai ai neplaceri :) eu stiu cum e , de 10 ori am avut surprize si am mizat pe nevinovatia "clientilor" dar m-am lecuit , am pus piciorul in prag si am zis stop ! nu se joaca nimeni cu nervii mei. Spor la mesterit , ai niste lucrari deosebite :) spor la vanzari si succes in ceea ce faci . Roxana , Taraba-cu-cercei

    RăspundețiȘtergere